LaLamour Autumn Garden print voor Ruilen & Retourneren pagina

Ruilen & Retourneren

u

Kan ik een artikel retourneren?

We willen graag dat je tevreden bent met jouw LaLamour aankoop. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het artikel altijd binnen de wettelijk vastgestelde termijn van 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Het item dient ongedragen, onbeschadigd en schoon te zijn en (voor zover mogelijk) verpakt te zijn in de originele en onbeschadigde verpakking. Ook dienen alle labels en kaartjes nog te zijn aangehecht.

 

u

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retour stuur?

Laten we ons bewust zijn van de impact die de modewereld heeft op het milieu. Samen kunnen we de wereld een beetje beter maken. Shop daarom bewust en probeer retourneren te voorkomen. Nederland is in Europa één van de landen met het hoogst aantal retourzendingen. Zo’n enorme stroom retourzendingen is niet goed voor het milieu. Om deze reden kun je bij LaLamour niet gratis retourneren en ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je pakket.

 

u

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Stuur het artikel terug samen met je naam, bestelnummer en je bankrekeningnummer naar onderstaand adres:

LaLamour
De Trompet 1324

1967DA Heemskerk

 

 

u

Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?

Het aankoopbedrag van jouw retour wordt binnen 5 werkdagen na binnenkomst in ons magazijn teruggestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.

Let op: een retourzending is op eigen risico, dus bewaar altijd de track & trace code tot je retour is afgehandeld!

u

Kan ik mijn artikel ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om items om te ruilen voor een andere maat. Wil je toch graag een andere maat bestellen? Retourneer het betreffende artikel en plaats dan een nieuwe bestelling voor de juiste maat. Stuur ons een mailtje dat je een nieuwe bestelling plaatst omdat je een andere maat wilt kiezen. Wij zorgen dan dat de betaling van het geretourneerde artikel met voorrang wordt teruggestort.

 

u

Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen. Wat nu?

Heb je een verkeerd of defect artikel ontvangen of heb je een andere vraag? Stuur dan een mailtje naar info@lalamour.nl. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden!

 

u

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur een mail naar info@lalamour.nl, dan zullen we je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

 

LaLamour print voor Ruilen & Retourneren pagina
Lalamour
nl_NL