FAQ
FAQ: BESTELLEN & VERZENDEN
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt je online bestelling op de volgende manieren veilig betalen: ideal, sofort banking, paypal en credit card.
Ontvang ik een bevestigingsmail?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Geen orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Als dat niet zo is, controleer dan of je het juiste emailadres hebt ingevoerd. Als je er niet uitkomt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Heb je bestelling geplaatst, dan kun je deze niet meer annuleren of wijzigen. Controleer daarom je bestelling goed voordat je betaalt. Blijkt een artikel toch niet leverbaar te zijn, dan nemen we contact met je op en wordt het geld teruggestort.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die vóór 15:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden! Bestellingen die op zaterdag en zondag zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.
Wat zijn de kosten voor verzenden?
Verzendkosten binnen Nederland zijn gratis
Voor bestellingen uit het buitenland geldt gratis verzending vanaf 100 euro.
Voor bestellingen onder de 100 euro zijn de verzendkosten als volgt:
Binnen de Europese Unie: € 12,50
Buiten de Europese Unie: € 25,-
Welke maat moet ik bestellen?
Aan de hand van je eigen afmetingen kun je zien welke maat het beste past. Mocht je twijfelen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onderstaande maattabel geldt als richtlijn bij het kiezen van de juiste maat. Alle lichamen verschillen en daarom verschilt de pasvorm ook per persoon.
A) BUSTE
Meet, met de armen los langs het lichaam, rond het breedste deel van de borstkas/buste.
B) TAILLE
Om je natuurlijke taille te meten, meet je het smalste deel van je taille, boven je navel en onder je ribbenkast.
C) HEUP
Je heupomtrek dien je rondom het volste gedeelte van je heupen te meten. Kijk goed waar het volste gedeelte zit; het verschilt van persoon tot persoon of dit het best zichtbaar is als je recht van voren in de spiegel kijkt, of juist van de zijkant.
Houd er rekening mee dat artikelen gemaakt van jersey stretch stof een groter pasbereik hebben dan een geweven stof. Draag een geweven stof niet te strak op het lichaam, om scheuren in de naden te voorkomen.
FAQ: RUILEN & RETOURNEREN
Kan ik een artikel retourneren?
We willen graag dat je tevreden bent met jouw LaLamour aankoop. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het artikel altijd binnen de wettelijk vastgestelde termijn van 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Het item dient ongedragen, onbeschadigd en schoon te zijn en (voor zover mogelijk) verpakt te zijn in de originele en onbeschadigde verpakking. Ook dienen alle labels en kaartjes nog te zijn aangehecht.
Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retour stuur?
Laten we ons bewust zijn van de impact die de modewereld heeft op het milieu. Samen kunnen we de wereld een beetje beter maken. Shop daarom bewust en probeer retourneren te voorkomen. Nederland is in Europa één van de landen met het hoogst aantal retourzendingen. Zo’n enorme stroom retourzendingen is niet goed voor het milieu. Om deze reden kun je bij LaLamour niet gratis retourneren en ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je pakket.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Stuur het artikel terug samen met je naam, bestelnummer en je bankrekeningnummer naar onderstaand adres:
LaLamour
De Trompet 1324
1967DA Heemskerk
Hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?
Het aankoopbedrag van jouw retour wordt binnen 5 werkdagen na binnenkomst in ons magazijn teruggestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.
Let op: Een retourzending is op eigen risico, dus bewaar altijd de track & trace code tot je retour is afgehandeld!
Kan ik mijn artikel ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om items om te ruilen voor een andere maat. Wil je toch graag een andere maat bestellen? Retourneer het betreffende artikel en plaats dan een nieuwe bestelling voor de juiste maat. Stuur ons een mailtje dat je een nieuwe bestelling plaatst omdat je een andere maat wilt kiezen. Wij zorgen dan dat de betaling van het geretourneerde artikel met voorrang wordt teruggestort.
Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen. Wat nu?
Heb je een verkeerd of defect artikel ontvangen of heb je een andere vraag? Stuur dan een mailtje naar info@lalamour.nl. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden!
Staat je vraag er niet tussen?
Stuur een mail naar info@lalamour.nl, dan zullen we je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.